CRM


CRM (planowanie czasu pracy)

Potrzeby firm w zakresie zarządzania kontaktami z klientami zależą przede wszystkim od wielkości firmy i złożoności obowiązujących procesów. Moduł Comarch OPT!MA CRM skierowany jest do firm, które oczekują:

  • Rejestrowania kontaktów z klientami (data, rozmawiający, treść rozmowy, czas rozmowy, itd.),
  • Planowanie zadań i rejestrację wykonanych czynności (opiekun zadania, termin realizacji zadania, priorytet, procent wykonania zadania, itd.),
  • Generowanie faktur cyklicznych – automatyczne generowanie wielu faktur dla wielu podmiotów na podstawie zdefiniowanych schematów (wyznaczanie dla każdego podmiotu indywidualnych ilości i cen dla konkretnych faktur).

 

Dla firm, które mają większe wymagania, lub w których obowiązują złożone procedury, idealnie sprawdza się oprogramowanie ProfitCRM, które współpracuje z rozwiązaniem Comarch OPT!MA. Zachęcamy do zapoznania się z funkcjonalnościami systemu ProfitCRM. więcej>>


Korzyści z wyboru Comarch OPT!MA CRM

  • Łatwe analizowanie wątków sprzedaży poprzez powiązanie ze sobą kontaktów i zadań w jednym temacie,
  • Kontrola stopnia realizacji zadania lub zaplanowanych kontaktów,
  • Graficzna, czytelna prezentacja zadań na kalendarzu,
  • Automatyczne generowanie faktur cyklicznych, co pozwala na zaoszczędzenie czasu.